Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

"ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ"

Στίχοι: Δέσποινα Αλεξάνδρου

Πόσο γρήγορα αλλάζουν όλα
σε μια μόνο στιγμή
χάνεται άλλοτε η αγάπη
κι άλλοτε τρέμεις
μήπως έρθει και σε βρει.

Έτσι και ‘γω δεν πίστευα ποτέ στο πεπρωμένο,
τα μάτια μου τα έκλεινα χωρίς να περιμένω.
Τα θαύματα δεν ήτανε ποτέ μες στο μυαλό μου
κι ο έρωτας αδύνατος στο μέλλον το δικό μου.

Εσύ όμως αρνήθηκες μια δεδομένη μοίρα,
περήφανα στεκόσουνα μέσα στην καταιγίδα.
Αυθόρμητα και δυνατά έκανες κάθε σου πράξη
με πάθος να στηρίζεται μονάχα στην αγάπη.

Μια συνάντηση τυχαία ήταν φως μου ικανή,
να οδηγήσει την καρδιά μου έξω από πρέπει και από μη.

Ένας κύκλος κάποτε έμεινε ανοιχτός,
λες και κάποιος φρόντισε να γίνει όλο αυτό.
Λένε πως η ζωή μας είναι πολύ μικρή,
μα εγώ από τότε που σε βρήκα, λες:
"νιώθω πάλι δυνατή."

Μπορεί είκοσι χρόνια να μοιάζουνε πολλά,
μα όπως βλέπεις μάτια μου μας έφεραν κοντά.
Δεν ξέρω τι θα γίνει ούτε πού θα βγει,
μα πάντα δίπλα σου θα στέκομαι μ' όλη μου την ψυχή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου