Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

The Mask & The Mirror

Δάκρυα παντού. Στην ψυχή μου, στην καρδιά μου, στα μάτια μου.
Περπατάω ώρες ακούγοντας μουσική. Δε βοηθά.
Δεν μπορώ να τα κρύψω, δεν το θέλω, δεν το επιδιώκω, δε με ενδιαφέρει.
Αφήνω τα δάκρυα να κυλήσουν σαν ποτάμια ορμητικά.
Κάθαρση.

Δεν ξέρω αν έχει φεγγάρι απόψε.
Η θάλασσα ήρεμη και οι ψαράδες…εκεί. Περιμένουν να παγιδεύσουν τα θύματά τους.

«Ωραία βραδιά η αποψινή!», μου είπε χαμογελώντας ένας άγνωστος ποδηλάτης.
Δεν του απάντησα. Τον κοίταξα στα μάτια υψώνοντας το τείχος μου.
Σοβάρεψε και απομακρύνθηκε.

Γιατί δε με αφήνουν ήσυχη;

Τι ωραίο έχει μια βραδιά σαν την αποψινή;

Δρόμος, νύχτα… εκεί είναι η ζωή που αγάπησα.
Έχεις φάει από το ίδιο πιάτο με έναν άστεγο;
Έχεις δει τα μάτια ενός άντρα να σε κοιτάζουν, να σε ανυψώνουν, να σου δίνουν φτερά, να σε μεταμορφώνουν σε άγγελο ιερό και εσύ μέσα στον εγωισμό και την ανοησία σου να μην το αντιλαμβάνεσαι; Έτσι ωμά να τα τσαλακώνεις.

Σε έχει βασανίσει ένα «σε αγαπώ» που δεν είπες ποτέ;

Γιατί όταν σε χρειάζομαι πάντα φεύγεις;
Γιατί όταν σε θέλω δίπλα μου, με αφήνεις πάντα μόνη;

The Mask & The Mirror


(Πηγή Βίντεο: κανάλι Youtube - χρήστη Basiliki Moustaferi)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου